2012-05-09

Pimp my jacket




 När man har storlek "enormous" så finns det inte mycket kläder att välja bland.
Det mesta är svart, svart med lite svarta detaljer, särskilt jackor.
Så var det med min vår/sommarjacka, så jag tänkte jag skulle pimpa den lite.
Hade egentligen tänkt ha ett ornament eller liknande, men både min man och en kompis tyckte jag skulle ha den logga jag brukar stryka på kläder.
Känns lite mysko att göra reklam för sig när jag inte ens säljer sydda saker, men kul ändå.
Valde silverglitter transfer. Jag är inte rädd för att synas, så ska det göras ska det göras ordentligt =)
Var svårt att få på bild, men det gnistrar ordentligt i solljuset.
Till fick det bli ett matchande pannband.



 Trycket är 14 cm brett och 12 cm högt.



Alltid lika roligt att försöka få svart på kort. 
Här är det svart, men silverglittret ser lite blått ut.

Inga kommentarer: