2013-04-27

Några födelsedagskort


 Första kortet var till barnens äldsta kusin som fyllde 10 år.
Jag tycker att 3D fjärilarna blev väldigt söta, men jag måste erkänna
att det var en slump att det faktiskt blev 10 fjärilar.
Inget jag tänkte på förrän någon påpekade att det var så fiffigt med just 10 stycken.

Kort: Präglad (prickar) cardstock
Träd + text: Självhäftande vinyl
Guldbricka: Guld vellum, halvgenomskinligt plastliknande material
Fjärilar: Hobbykartong
Rhinestones
 



 Nästa kort fick min svägerska.

Kort: Cardstock med struktur
Bård: Cardstock med metallic effekt
Hjärta: Glitter cardstock
Text: Självhäftande vinyl




 Detta kortet är till barnens kompis när han fyllde 8 år.
Han fyller år nära Halloween, varav temat.

För att limma fast spindelnätet på bakgrunden har jag använt mig av spraylim,
ett MÅSTE när man göra små detaljerade saker som ska limmas.

Jag använde mig av print & cut när jag gjorde texten.

-Svart och vit och orange hobbykartong
-Halvpärlor

Inga kommentarer: