2009-07-27

Slut på slöjdmässan

Vad kan detta inlägg handla om måntro?
Jo naturligtvis napphållare! =)
Eller lite annat också faktiskt. Slöjdmässan tog slut idag och jag hämtade hem de saker som blev över (ska lägga ut dem till försäljning senare). Hade faktiskt sålt helt okej, men självklart skulle man ju vilja att allt var borta.

Har även fått lite beställningar sista dagarna som jag ska försöka beta av trots en icke närvarande sylust. Så kanske dyker det upp något annat än napphållare inom en snar framtid =)

Men för att stilla er napphållareabstinens så kommer här några napphållare.
Den i mitten har jag gett bort, men de andra finns på Tradera tillsammans med några andra.
Välkommen att bjuda!!

4 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Verkligen fina!/Åsa

Hannelt sa...

Fine nappholdere! Her i huset er nappbruken forhåpentligvis snart over. Håper sylusten er tilbake snart!

Anna, Tvillingtand sa...

Min sylust är också på semester. Vet egentligen inte riktigt varför för fina tyger har jag och maskinerna funkar som de ska. Det kanske är så att man inte kan sy när det är dåligt väder? Det är typiskt iallafall ;)
Fina napphållare också! Du har inspirerat mig att sy ett par, men det var ett tag sen. Jag får blogga om dem nu kanske, när jag inte sytt så mycket annat.

od Andulky sa...

Jättefina!! Är också sugen på att sy såna, men mina barn använder inte napp..