2009-07-03

Tävling

Nu äntligen har jag en tävling.
Har tänkt ha det sen jag hade 1000 besökare, men innan jag kommit på vad jag skulle lotta ut tickade besöksräknaren iväg och det rann ut i sanden. Sen blev jag så lycklig när Pumla lottade ut ett tygpaket, det är ju perfekt tänkte jag. Eftersom jag har uppehåll ibland när jag inte syr något, vill jag inte utlova ett pris jag inte kan fixa på en gång.
Jag firar inget speciellt utan vill ha en tävling "bara därför att"!





Följande ingår i paketet:
* Manchestertyg från 70-talet. 2*B:65cm H:65cm
* Stretchdenim B: 85cm H:85cm
* Muddväv (röd, grön, mörkblå, vit) B: 130cm H: 40cm
* Muddväv (beige) B: 114cm H: 10cm
* Muddväv (vit/aprikos) B: 80cm H: 50cm
* Sammetsband 7mm (brunt), 120 cm långt.
* Blomknappar 12 mm 20st
* Strasstenar (guld och röda) 3 mm ca 100 st av varje


Låter det intressant?
För att vara med och tävla, lämnar du en kommentar till detta inlägg. Vill du ha dubbel vinstchans, länkar du från din blogg och skriver det i din kommentar, låna gärna bild. Men du behöver inte ha någon blogg för att tävla, lämna i så fall ditt namn och mailadress.

Tävlingen pågår till 15 juli klockan 20.00
Hoppas att ni vill vara med i utlottningen!

38 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Klart jag vill vara med och tävla! :)

Venke sa...

Ja selvfølgelig er jeg med! Kans ikekrt få laga mjye fint av det der! ;)

Liten Kulla och Mas sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

lilla hjärtat sa...

å, va roligt med ett tyg paket i vinst. Länkar från mig

Y sa...

berätta inte för min man att jag tävlar hos dej ;-)

Mirrezz sa...

Vill sjävfallet vara med och tävla!

Har länkat i bloggen!

Zazza sa...

Önskar dig en fortsatt bra sommar och delta i din tävling och grattar dig att du paserat 1000 besökare. Jag har länkar i min blogg.

rino sa...

grattis, jag länkar i högerspalten

gillar fö din prickiga jacka som du gjorde för ett tag sen
ha det bra

Strumpetossa sa...

Jag är gärna med och tävlar!!

Petra C sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om allt detta tyg!! :-)

Sandra sa...

Vilket fint tygpaket, det vill jag absolut vinna!

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg! Nu fick jag också en till blogg att följa :-) Och så hakar jag såklart på din tävling med detsamma.

SiriR sa...

Jeg vil gjerne være med og konkurrere!!

Husfrun på landet sa...

Ja det är givet att jag vill ha en lott i tävlingen :)

Errajka sa...

Tjena tjena, nu är jag med! Håller tummar på att din fraktkostnad skall bli minimal... :)

Heimlaga sa...

Klart jag vill vara med!

Monica Therese sa...

Jeg vil være med og tævle!!!
Og lenker selvsagt ;)

Lina sa...

jag är gärna med och tävlar =)

od Andulky sa...

Hej! Jag vill självklart vara med och tävla!!
Länkar från bloggen :-)
/Anna

Millamolla sa...

Tjoho jag vill vara med! Länkar från bloggen!!!
Matilda

Fangoria sa...

Vill jättegärna vinna!
Har länkat:

http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/07/tygpaket-hos-minelo.html

Håller tummarna hårt för vinst!

Cecilia & Busiga ungar sa...

Ok, då gör jag ett nytt försök...Finns ju inget bättre än nya härliga tyger...Håller tummarna!!

Sandra -Vildkatten sa...

En ny blogg för mig. Fina napphållare du gjort. Självklart vill jag vara med och tävla, länkar i bloggen.

Nette sa...

Hejsan!! kul att hitta till din sida, och klart jag vill vara med på din fina tävling.

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Det här paketet vill jag vara med och tävla om.
Länkar från min blogg också.

MinaMirakel sa...

Jag är en tygfanatiker, bara älskar tyger.
Har precis hittat hit, jättebra blogg./Åsa

MinaMirakel sa...

Jag har länkat oxå./Åsa

Anonym sa...

Åh...vilken trevlig blogg jag halkade in på! Mycket fina saker du gör. /petra.h

JuMel sa...

Hej hej! Jag vill också gärna vara med och tävla! Vet inte om jag fixar att länka till min blogg, är definitivt blogg nybörjare:) Får väl prova och se:)

Camilla sa...

Vill gärna vara med i tävlingen, fina tyger!

Har ingen blogg, så jag nås på: missnorrland@hotmail.com

Heimlaga sa...

Klart jag vill vara med!

sofiutane sa...

Jag vill gärna vara med att tävla om ditt fina tygpaket!

Johannah sa...

jag vill ha en lott!

Lilla Gryn sa...

Klart jag vill vara med!! Räkna en lott på mig!

Emilia sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Marie sa...

Självklart så vill jag ta chansen att vinna!
För att öka mina chanser så länkar jag på min blogg:
http://tjohaliasyr.blogspot.com/2009/07/jag-ar-med-och-tavlar.html

Anna, Tvillingtand sa...

Jag är ju inne på din blogg varje dag och hur lyckas jag missa detta?! Självklart vill jag också vara med och tävla!

Skaparmani sa...

Oj, här var jag ute isista minuten, hoppas att jag har en chans -jag vet redan vad jag skulle sy förnåt....